VEELGESTELDE VRAGEN.

Welke producten mag ik retourneren?

Producten die niet gepersonaliseerd zijn kunnen geretourneerd worden. Wanneer wij producten personaliseren kunnen wij deze niet retour nemen. 

Hoe kan ik betalen?

Het is bij ons alleen mogelijk om via Ideal te betalen. 

Wat is de verzendtijd?

Onze artikelen worden met de handgemaakt. Deels ook op bestelling. Hierdoor zal de verzendtijd wat langer zijn. Houdt rekening met 5 tot 7 werkdagen, tenzij anders vermeld. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn voor een brievenbus pakket: €4.15. Voor grotere paketten zijn de kosten: €6.95.

Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?

Wij kunnen de paketten versturen via PostNL, DHL en DPD. 

Ik wil iets wijzigen in mijn bestelling. Kan dat?

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of artikelen toe te voegen na het plaatsen van de bestelling.

Is je bestelling nog niet verpakt, dan kunnen wij eventueel de bestelling nog annuleren zodat je deze opnieuw kunt plaatsen. Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij graag het bestelnummer.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dit?

Als de bestelling nog niet is verpakt of verstuurd, kunnen we de bestelling nog voor je annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en vermeld graag het bestelnummer.

Is de bestelling al verpakt, dan is een annulering niet meer mogelijk. Je kunt de bestelling na aankomst wel aan ons retourneren, indien het niet gepersonaliseerd is.

Mijn vraag zit er niet tussen.

We proberen hier zoveel mogelijk vragen alvast te beantwoorden. Zit je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via de contact pagina.